dörrfanskap

kom hem för en stunds sen, mamma och jag var ute o cyklade i de fina vädret. Vi såg två tranor på vägen, dom är så fina, speciellt när dom flyger iväg. Hm, undra om det är jag som skriver detta. Jag tycker ju inte om fåglar. Hmpf!
Bajs, jag skulle stänga balkongdörren nyss och så kom min fot mellan dörren. Faaan va ont de gjorde, blev ett litet fint jack. :|. Mizo är helt orolig också, han svansar runt benen totalt idag och jag blir helt nipprig på honom. Han kan inte vara nån annanstans än runt våra ben. Han följer med på toa, när man ska sova.. överallt. Visst att han vill ha uppmärksamhet men kan han inte bara sova lite?!
ska ut o hjälpa mamma sen igen, idag blir de o klippa gräs skulle jag tro. varje gång jag kommer hem så blir man sådär huslig av sig. Mamma smittar av sig lite för mycket ibland tror jag. Haha ;)
Imon är det tandis igen, sista gången får vi hoppas. Sen ska jag på massage efter det. Eeeefterlängtat eller vad. Hon kommer säga att jag är stel som en pinne i ryggen. Ska bara ligga där o njuta i en hel timme :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0