dunk

nu är de kvastkampen här i kalmar, dvs att de är fest i tre dagar och alla festar. alla utom jag o sissy känns det som just nu. alla mina väggar dunkar och taket, ja de känns som det ska falla in snart. Dom festar järnet på balkongen, sjunger massa Lasse Berghagen sånger och skriker för fulla halsar. Nejtack sånt orkar jag inte med just nu. Tur att man kan somna rätt bra ändå :)  Okej, nu sjunger dom: ja, vi har vårat glada barnasinne kvar, har ni erat glada barnasinne kvar?...... suck! shut up drunk people! haha.
Okej, jag kan inte ens tänka klart vad jag ska skriva för dom skriker så himla mycket. Tyder detta på att jag börjat bli gamal? nej, jag har bara lite vett i huvuvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0