efterfest

jag är helt fucking jävla död idag, igår var vi ju hos yves och grillade o drack. Gick nog därifrån vid halv ett och hämtade upp emma. Hon har äntligen kommit. sen satt vi och snackade länge, sen trodde man att man äntligen skulle få sova. Nej då är de några små liv som ska efterfesta hemma hos oss, undra vem det var. Vet inte hur länge dom höll på, var så trött, de var nog inte dom. Alla dricka var försvunnen när jag kom ut. Tack hörrni :|
nu sitter jag här på jobbet efter ca 3 timmars sömn och lite huvudvärk. Uschans :( när jag kommer till jobbet är de redan nån annan som jobbar, eller börjar samtidigt, så brukar de inte vara här. Kunde ha fått börja vid 10 istället men nej, halv åtta är man på plats. Guud jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0