everywhere

uppe med tuppen.. eller nej inte riktigt. Kunde inte somna igår, tur att man har nån o prata med. hoppas man inte stör allt för mycket på jobbet :P hihi. Sov några timmar, drömde sådär konstigt också. Sen var de till o åka till tandläkaren. Det gick på en timme och några lappar fattigare.Hoppas verkligen det var sista gången man var där nu på väldigt länge! Åkte runt o handlade lite grejer, hade fått en fin lista av mamma. var i stort sett överallt. sen var det massage, har ont i musklerna nu men bara för man var så spänd innan. Men riktigt härligt och få lite massage iaf. sen var jag o handlade mat på willys och sen hem. Är riktigt trött, men beror nog lite på massagen också. så funderar på o ta en tuppis innan maten. Haha. Ska åka till mormors grav sen och sätta lite blommor ♥ var längesen jag var vid graven, saknar mormor mycket! ♥ hoppas du har det bra bland alla moln.
Imon ska mamma och jag göra massa potatisgratäng. Kommer göra de säkert hela dan. men men ska det bli bra på lördag så får man offra sig. haha
nu ska jag ta mig en tuppis. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0