girlpower

sitter på jobbet nu, började inte förrän halv tio och i natt fick jag sova till klockan ringde. Var ett tag sen man fick göra de, innan har jag alltid vaknat mitt i natten av att jag inte kan andas. Men skönt o få sova hela natten. Åkte med tåget från eksjö igår ner till kalmar. Gud va jag älskar och åka krösatåg.. inte. Sen stod vi o väntade i hultsfred, där var de ju inte lite kallt heller. Men sen gick det faktiskt ganska fort, tro de eller ej. Så vi var t.om 5 min tidiga till kalmar.
Haha, fick precis världens bästa sms från Lisa:

Har du tänkte på alla gånger vi tjejer blivit nedtryckta av män för att de menar att vi är det svagaste könet?
Men hör här:
Vi kan blöda en vecka utan att dö, vi kan ge mjölk utan att äta gräs, blir våta utan att röra vatten och vi kan få benlöst  kött att stå!
Hur många män kan detta ?
GIRLPOWER

Haha de var de bästa idag. De kommer jag leva länge på :)

Kommentarer
Postat av: em

faaan va bra. den snor jag ;D HAHAHA.

2008-05-21 @ 00:24:24
URL: http://www.foreverwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0