grill

on my way to yves soon, ska grilla o dricka lite. får dock inte bli för mycket eller för sent för jag ska upp o jobba halv åtta imon! Yäääy! :( sen halv tio kommer mitt hjärtegull, ska se om hon också kommer o grillar lite eller om hon har annat för sig. Haha.  är så rastlös, jag är färdig. väntar på att sissy o eve ska bli färdiga så vi kan gå nångång. haha.
Imon är det jobb hela dagen tyvärr sen ska jag o emma gå till kronan o käka. tror jag iaf, vi pratade om de men annars går de precis lika bra med en hemmakväll :)
har fixat o donat idag, städat, tvättat, bäddat åt emma, ja en massa grejer.
wiie, nu låter de nåt.. ska se om dom är färdiga.
have a happy night people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0