klippning

pust, stånk o stön. De är inte lite jobbigt och klippa gräs ibland. klippte gräs i 2 timmar. usch va de är mycket o klippa. Jag ska aldrig ha så stora gräsmattor sen. och råga på allt så fastnade jag, två gånger. Andra gången fck jag springa in o be om hjälp. lagom jobbigt. Haha. Men nu är det iaf fint :D Hoppas inte de växer upp en massa maskrosor nu innan lördag. Haha.
Tog mig en lååångdusch innan, det är så härligt. När man kommer ut är man som ett russin :P ska försöka komma i säng tidigt ikväll. Imon vid halv nio är det tandis och sen vid halv tolv är det massage :) först lite pina sen njuta. Massagen kommer väldigt behövligt!
nu ska jag äta lite sen tv o sängen :)
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0