miss me

efter jobbet idag gick jag o sissy på promenad, sissy hämtade ut grejer på pressis sen gick vi mot bbs o runt. Sprang förbi en snygg kille, eller de var vad vi tror han var. Han var jäkligt snygg bakifrån iaf. Haha Fixade oss för sen gick vi till puben, idag var de ju fotboll så var helt packat med folk. Men som tur så hittade vi ett bord i sista stund. Vi käkade sen gick vi hem och nu sitter jag här.. Ska upp imon vid sex o jobba. wiie, inte! Jag som är så grymt trött också göra de hela inte bättre.
Mamma skrev att dom skulle komma ner på lördag, roligt. Träffade ju dom i en hel vecka, om inte mer. Åkte ner till kalmar i söndags och redan längtar dom efter mig. sööötisfamilj man har! Haha ♥
Ska beställa tårta tills dess hade jag tänkt. Är ju morsdag på söndag så får väl uppvakta lilla mamma.  Nu ska jag borsta tänderna sen ska jag sussa.
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0