moviestar

ajsanbajsan idag var jag riktigt trött. Vaknade några gånger runt fyra fem och var dödstörstig. sen ringde klockan vid sex men snoooozade bort de. Så vid 7.10, ungefär en timme för sent. Då var det lite smått panik så jag hoppa upp, kläder på, macka i mun o sen begav jag mig till jobbet. Usch, det är ju bara tecken på att jag ska inte ha tidiga jobb. Inte så jag börjar halv åtta iaf.
Igår var de ju puben, medan vi satt där kom en viss person in som jag inte pratat med på ett bra tag. Haha, orka bry sig. Antar han gjorde de för han köpte inte dricka en enda gång, ja jag satt då ungefär vid baren. Så för att han skulle köpa nåt måste han förbi mig men de gjorde han inte. Så antar alla hans polare fick köpa åt honom. Sen hade han ju antaligen sagt nåt om mig också, för I was like a moviestar. Alla från hans gäng kollade på mig!  Men hans förlust :P haha Så skyll dig själv grabben!
Jobbar fram till tre idag tror jag, sen ska jag på promenad med sissy igen och efter de blir det träning vid sex. Måste börja jobba med min komplettering också, ska få det idag tror jag.
Nu ska jag återgå till de roliga på mitt jobb - tiiiiidningarna. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0