nu regnar de

sol sol sol sol, ja de är bara sol som är på schemat numera. Var först vid kattrumpan o solade när jag väntade på sissy o att hennes intervju skulle bli klar, som den blev på 10 min :P sen cyklade vi till slottet istället o solade där. Jenny, Lisa o Nadja var också med :) massa tjejsnack .. "nu regnar de" Haha! har solat så mycket så jag har fått soleksem nu :| aaajj! ska försöka sola bra nu ett tag framöver tror jag. Imon ska vi på spex, ska bli kul o efter de har vi bokat bord på puben så ska vi käka :) Sen på lördag bär det av hemåt. Nice nice! Fick reda på att Ea också skulle åka med samma tåg och också till nässjö. De först han sa var, nu är de fest på tåget. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0