quiz

igår gick vi till mollys på kvällen, på musicquiz. Oj om man blev tävlingsinriktad. Haha. Men de var helt okej. Som kj precis frågade mig så kanske man ska återgå till och läsa tidningar igen. Haha. Finns nog och göra här ska ni se. Igår förrsten så var jag o beställde en tårta, sa jag de igår? Aja, var iaf och beställde en apelsintårta tills på lördag. Det är ju morsdag på söndag men familjen kommer imon. Så då ska jag vara en snäll dotter o ha tårta till mamma. Har ni förlag på vad man kan hitta på? Egentligen borde jag väl veta vad man kan göra i Kalmar, är ju jag som bor här men allt beror på väder o vind. Sen har dom ju med sig en liten buse till hund också. Haha
Men ska väl säkert ut mot stensö o kolla runt, mamma ville shoppa och dom andra. Ja vi får väl se vad vi hittar på helt enkelt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0