sjuuk

känner mig sådär nästan sjuk. man är varm, trött o har ont överallt. Och blir ju inte bättre av att man ska sitta på ett åg i 2½ timma. Åker den långa vägen idag, det var billigare. När man beställde biljetten tänkte man på penga o nu tänker man på tid. Suck! Men ska läsa, sova och såntdär som gör att tiden går fortare. Hoppas på att de inte är mycket folk på tåget bara :|
Moster o mosters man har varit här över natten också, dom ska upp till sthlm igen. ta med mig i väskan tack :P mamma o jag ska åka upp dit i juni :D yääy
bäst o fixa de sista innan man åker iväg.
ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

Sjuk? Men Sussie då inte nu igen! :) Hästturen var helt jäkla sjukt otäck och jag tänker aldrig mera sätta mig på en häst i hela mitt liv!!!

2008-05-18 @ 18:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0