sunshine

Förlåt, jag vet att jag har varit riktigt dålig på o blogga på senaste. har bara läst alla andras, men de är så lätt hänt när de är så mycket o göra och det är kanonväder ute. Jag kommer verkligen älska att vara i Kalmar i sommar om det fortsätter vara sånthär väder :D
Nu är jag ju ledig en himla massa också, så solen är så välkommen, tråkigt dock att de nästan bara är jag som är ledig. alla andra håller på med sina uppsatser och arbeten i skolan. Tur att de är någon som vill tillbringa lite tid i solen med mig ibland.
Till helgen kommer jag åka hem till vetlanda, ska faktiskt bli skönt o åka hem lite. Vet inte riktigt när jag var hemma sist?! Hm, shit när vad jag hemma sist? måste kolla almenuckan?!.... ja de var visst bara en månad sen jag var hemma sist, kommer vara hemma en vecka nu,.. eller ja hela nio dagar faktiskt. Ska hinna med o gå till tandläkaren två hela gånger och mattias konfirmation. Mamma frågade mig innan om jag ville köra henne o pappa på lördag när jag kom hem. Hallå, skulle vi inte fira min födelsedag eller hur var de med de? Nej här som mina föräldrar ut o supa. Haha, eller nej dom skulle nog dansa.. eller vad tusan de var.
Har råååå ångest när de gäller Hultan också, vet inte om jag ska åka eller hur jag ska göra. emelie är på mig att jag ska åka, de skulle ju vara riktigt kul o åka iår igen men samtidigt känns det som man inte har råd eller riktigt tid med o supa i en vecka. det finns ju faktiskt annat i livet än o supa i en vecka? eller ?! haha. Jag iaf funderar vidare på om jag ska åka eller inte. Bror min verkar som han ska åka... kul för honom. haha.
Nej nu ska jag sova
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0