tandis

Idag var det besök hos tandläkaren igen, älskar verkligen o gå dit. eller inte. Nu var de näst sista gången sen vill jag aldrig mer dit. Åkte in med mamma o handlade lite mat o sprang runt på stan. Sen åkte hon hem, jag fick stanna kvar i stan, beställde massagetid, ska bli så underbart o få lite massage, äntligen! sen var jag på åhlens o handlade lite. Dom är så gulliga där, dom blev ledsna över att jag inte skulle jobba där i sommar. Naaaw, sötisar. Jag kommer och hälsar på er :) sen gick jag o mattias o kollade runt lite.
Fick åka med bonnabussen hem också, de var två år sen jag åkte med den, kände inte igen en enda unge i bussen. Men de var minsann lite roligt :)
Kom hem och fixade lite mat, har inte gjort så mycket mer idag sen. var iofs och hämtade min cykel vid stora vägen, jag o mattias sprang ut o hämtade den. Minsann bra motion :D haha
Imon kommer Pila och Sandra ut, pratade med Bettan också så hon kommer också. Ska bli så kul o träffa alal sötisar igen :) Ska nog grilla lite o ha de mysigt, snacka massa skit och bara ha kul!
nu ska jag fixa lite käk igen, härligt när man är hemma, det finns så mycket gott som man kan välja mellan. Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0