back or not?

Ja jag vet ju att jag skulle försöka ta upp mitt bloggande igen nu när jag fick reda på att så många var snälla och läste min blogg men det har liksom inte hunnits med bland allt jobbande och annat. Kan ju iaf säga att kvällen hos Bettan var helt kanon. vi kom in på våra deeptalks och det är rätt kul o se hur vi har förändrats under dehär två åren som vi inte har träffat varandra så mycket. Nästa gång blir det juldagen vi ses allihopa. ser fram emot det!

ska iväg och träna med jenkan nu, kanske kan försöka orka med o skriva lite sen när jag kommer hem. jag har en hel del och berätta må jag säga. Livet bara rullar framåt just nu! :)
bye for so long . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0