jul

usch jag hatar när man drömmer sådär konstigt, vaknade upp och kände att jag verkligen inte var klar i skallen. Börjar inte jobba förrän vid två idag. Känns både bra och dåligt. Sitter och lyssnar på pinks nya skiva. Me like! Nån mer som tycker om den?
Om jag nu hinner innan jag ska iväg ska jag försöka stryka lite gardiner som jag köpte igår, köpte till köket/vardagsrummet. Det var älgar på sa sissy, hon menade renar ;) Så ska minsann få lite julstämning på de hela. Ska försöka få in min julgran också men vet dock inte riktigt hur jag ska lyckas med det ännu. Det är ju så jäkla mycket och fixa med, julgransfot, glitter, kulor, stjärna o massa annat pynt..
nu ska jag käka frulle sen ska det fixas!
hej

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gillar pink! :P

Blev så inspirerad av ditt julstök att jag faktiskt bestämde mig för att försöka göra det lite julfint hos mig med i år. Förra året hade jag bara en liten liten jultomte som jag satt och glodde på och det skapade ingen julstämning. Men på fredag ska jag ner på stan och hitta lite julpynt. Gissar på att Åhlens har ett bra utbud :P Kramkram

2008-11-26 @ 17:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0