lussebullar

idag hade jag bestämt att jag skulle simma med madde på morgonen, jag vet att jag ångrar alltid när jag sagt att jag kan men sen när man väl har kommit upp tidigt så är det ju så skönt o ha hunnit med mer än vanligt. Dock har klockan bara flugit iväg nu. men var och simmade med madde på morgonen en timme, var längesen jag var och simmade nu. Jag simmade ju typ jämt innan. Och inför balen eller hur var det med det? haha.
Sen var vi på Coop och handlade lite, madde skulle hitta en julklapp där och fina var dom. Köpte min kesella för jag ska baka lussebullar idag. Är ju faktiskt ledig och till helgen är det första advent och då måste man ha lussebullar. När jag var ledig i tisdags fixades det med gardiner så nu är ju alla gardiner bytta iaf. Även dom i köket. Man får ju se till och pyssla lite när inte nån annan gör det.
Sitter och väntar på att klockan ska bli ett för då ska jag ringa samtal som kan förändra lite. :)
Nej om man kanske skulle börja baka lite, det tar ju lite tid med sånt.
Hoppas ni har en trevlig fredag, jag njuter!
kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0