onsdagar

Förr, eller ja åtminstonde förra året festade vi jämt på onsdagar men numera gör vi de aldrig. Förutom igår då. Då var det fest efter man kom hem från jobbet. Får en drink i stort sett innan jag kommit innanför dörren. Haha, sen skulle vi vara hemma o festa var det tänkt men vi hakade på Mr. Ramos och hans polare till fabriksgatan. Ja jisses, där var de fest. Skumpa, öl, cider o allt man kan tänka sig. Bästa under kvällen är när sissy o jag varit på toa, kommer ut o där står henke o göra och pratade med melongirl och en tjej till. Jag säger: darling, kom nu, till henke och sissy säger göran kommer du eller? Haha, gissa om de där tjejerna blev dumpade! woohoo!
Fick reda på ett annat under kvällen sen också.. inte trodde jag väl de men sure, är de så, så visst.
Sen gick vi vidare, tanken var ju att jag skulle hem o nana vid elva tiden då jag skulle upp o jobba med chefen kl sju idag. Men nej så blev det inte riktigt, istället hade jag ett riktigt snack med H och sen gick vi till Bistro. Där har jag nog inte varit sen jag firade nyår med tjejerna o vi var där. Men det var trevligt iaf, trevligt sällskap gör allt
Vid halv ett fick det faktiskt vara nog, då gick jag hem, somnade som en bebis och upp vid halv sex igen och jobba.
Dagen har ju inte varit lite lååång. Nu är man iaf hemma och ledig imon. Hääärligt! ska kanske iväg o simma med mads. Sen ska det göras lussekatter också :D mums!
nu ska jag slänga mig i säng o bara softa hela kvällen!
Kramar


Kommentarer
Postat av: emelie

Så ja nu har jag återuppväckt min blogg minsann :P

Så du fåår ju gärna kika in där om du känner ett sug efter emelie!



2008-11-28 @ 10:39:47
URL: http://emelej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0