vetlandabrudar är vi allihopa

Nu när jag fått reda på att jag har tre trogna läsare måste jag väl uppdatera mig lite här då även om jag sa att jag skulle ta lite ledigt. Är nu i växjö hos mina pinglor, emelie och emelie. Bettan har en liten inflyttningsfest ikväll så då tackar man ju inte nej till det.
Sitter hemma hos emelie nu och vi är snart färdiga för avfärd, ja dvs.. vi ska gå fem meter till bettans hus. Men det har inte varit helt smärtfritt och göra sig snygg. Vi har slagit av oss stortår, vi har sminkat oss som horor, eller ja, det kanske var mer jag som tyckte min sminkning blev det. Emelie har redan smutsat ner sin klänning, den klänningen som hon hade förra gången vi skulle ut och som aldrig fick häga med ut heller. Men nu ska den väl klara sig för kvällen får vi hoppas.
Madde och Kj är också på plats ikväll. Vääääldigt roligt o träffa dom också. det var minsann ett tag sen vi sågs allihopa. Det är ju lite vetlandabrudarträff ikväll.
Nej nu har jag verkligen uppdaterat mig mer än vad jag tänkte.
Så nu ska vi nog snart bege oss till Miss Betty.
Kramis

Kommentarer
Postat av: ems

JAG LÄSER! men suger på att kommentera dock :S :P haha.



hoppas du får kul ikväll vännen! kramar

2008-11-15 @ 19:01:56
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: ems

svar: haha din buse! jaaa, bäst för dej :) mår du bra? inte hörts på ett tag ju! ses i jul? vart är du då? kalmar/vetlanda? jag mår fint! :)

2008-11-18 @ 01:14:54
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: ems

svar: skönt att höra gumman! trivs du på jobbet & så? :) he, okey. jag kommer ju hem till kalmar 14e december och stannar till första helgen i januari. kanske kan ses? kommer som sagt inte va hemma under julen så något vetlanda blir det icke =P palla festa juldagen eller :P



jag mår inte så bra just nu, men det ordnar sig säkert... :/ Puss gum!

2008-11-19 @ 21:09:26
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0