äppelpaj

Tack alla snälla söta som förgyllde min kväll igår. det behövdes tänkas på lite annat än vad man har gjort hela veckan. Kändes så skönt och bara få vara hela kvällen. På förmiddagen solade jag och henke och käkade äppelpaj. så skönt och vara ute i solen.
Kvällen började hos H & G sen drog jenkan och jag faktiskt vidare till kåren, där har man ju inte varit på år och dar. men ack så kul de var. träffade på en massa gamla godingar så vi hade riktigt kul, även när vi skulle hem också.
får tacka U för gorbysen .. haha, 110 kr för masa piroger, de är inte dåligt men tackar för kvällsmaten.

Idag har det varit softa dag, eller lite sol o fika med Jenkan sen drog jag hem, lagade mat, började städa och jisez så de gick undan sen. Nu är de såå fint i min lägenhet :D ska sätta mig framför tvn nu o kolla wipeout eller möjligen göra en liten kaka kanske :)

hoppas på att allt ordnar sig denna veckan. Iaf så man får lite information, jag orkar inte riktigt vara informationslös. Jag vill ha fakta för tusan!!

Imorgon blir det middag också, ska på middag med J, H & G, blir nog att vi går till stekhuset och äter planka. fira lite att jag fyller år på tisdag :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0