gamla tanten

min lediga dag idag och jag har inte kommit utanför dörren, bad sussie! ska ta mig en dusch sen ska jag kila ner mot stan och sätta mig nånstans och bara njuta. För det är fint väder idag med och idag slipper jag ha vinterjackan på mig. Jag kunde bara inte ta vårjackan igår när jag började halv sju! Då var det inte många grader ute men dessto mer när man cyklade hem vid fyra. Kände mig som värsta tanten som måste ha varma kläder på mig för och inte bli sjuk.

Har tvättid idag men känner verkligen inte för och tvätta, ska ner och kolla om det finns någon annan dag istället. Just nu känner jag inte för och göra nåt alls. Bara njuta av solen och päsa på allt man kan. Hoppas det är bra väder under påsken då man är hemma.. igen. Hela tjocka släkten skulle visst komma hem då på påskmiddag.

nej nu är det bäst och skynda sig ut innan solen försvinner.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0