grattis

Då var det måndag igen. en ny vecka och nya hinder. Nu väntar man bara på att det ska ringa och dom ska säga att allt kommer ordna sig och bli som förr igen. Skulle vara så skönt om det bara kunde bli så. Fast dom får gärna vänta med och ringa till på onsdag iaf. Det är ju faktiskt min födelsedag imon och då tycker jag att man kan få fira det utan att behöva bekymra sig för något. Ikväll blir det och fira som jag skrev igår. Ska ner mot stan nu och kika runt lite. Nu när man har tid får man passa på. funderade även på om man kanske skulle göra en tårta. det skulle ju vara mys o ha gjort egen födelsedagstårta :D

Ska passa på och gratta ett par andra chicks också, Madde och alexandra fyller år idag. Hela 22 år, grattis på födelsedagen tjejer! Hoppas ni får en toppendag!

Nu ska jag fixa mig och kila ner till stan.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0