hipp hipp hurra

hipp hipp hurra för idag fyller sussie år :D kan ni tänka er att man blir hela 22 år. haha, liten skit fortfarande känns de som men nej jag är nöjd med o bli 22 :D haha.
Igår firades det på reataurang med dom bäst, vi åt kycklig på nån het järnplatta. supergott! sen blev det ostbricka och glass till efterrätt. Det var hur gott som helst. Sen fick jag presenter också, en såndär huvudmassage grej, sååå skönt sen fick jag fortsättningen på Stieg Larssons böcker, är ju färdig med den första nu, sista presenten var en tvspelskonsoll till mitt supernintendo. Haha, har pratat om det så länge att jag skulle köpa en sån, dom tillverkas ju inte längre och så fick jag en. tack alla ni för presenterna. Hoppas på att posten ska komma också för jag tror mor o far har skickat nåt på posten .. måste springa ner och kolla i postfacket.

Ska snart bege mig till jenkan på födelsedagsfika. Så sött av henne! tack.
bäst och diska lite innan man drar så man har de fint ifall de kommer folk :D haha.
Hoppas ni får en toppendag, det ska iaf jag ha :D

grattis till mig :D


Kommentarer
Postat av: Mikael

Riktigt bra bild på dig där. Söt som vanligt.

2009-05-20 @ 10:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0