tack!

Tack alla söta för alla gratulationer, har inte svarat er alla idag men ni ska ha ett jättetack iaf. Har haft en så mysig födelsedag. Sov ut ganska länge, blev ju ingen direkt frukost på sängen så sov istället. Sen gick jag o H till skälby och solade lite. Innan de hade mamma ringt mig tre gånger och frågat om jag hade kollat i mitt postfack. Sista gången sa hon till mig att nu går du ner och kollar medan jag är i telefonen. haha sötis mamma. När jag kom ner till postfacket låg ett stort brev och ett litet mindre. det stora var från familjen och de lilla från sis.

Vi gick som sagt till skälby och satte oss där i solen medan jag öppnade mina paket. Från sis hade jag fått ett kort med en plopp, balong och serpentiner. Så gulligt. I kortet stod det att jag skulle knacka tre gånger på kortet och säga hokuspokus.. och det gjorde jag och öppnade och då stod det: simsalabim så hade hundringen jag lagt i försvunnit. haha!
Av familjen fick jag en blandad kompott, fick en skiva, alcazars nya skiva, choklad, lite annat godis, leggings, en trisslott med vinst dessutom och ett kort. mys!
Efter ett tag var det dags för lite födelsedagsfika hos jenkan. Hon bjöd på sina goda cupcakes med kondenserad mjölk som frosting. Så gott! Måste prova på det nångång. Man skulle bara koka hela burken i två timmar och sen var det färdigt, riktigt coolt!

har kollar ugly betty och desperate housewives nu, ska snart knoppa i säng o läsa min nya bok!
tack för en toppen födelsedag, på torsdag firar vi igen :D hehe
puss



maten som jag åt på larmgatan 10 igår. sååå gott!



presenterna från familjen o kortet från sis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0