tack igen

Läget är bättre för mig nu, igår fick vi en god nyhet och det gjorde att vi fick vind i vårt segel. veckan har varit ett rent helvete men vill än en gång tacka alla för ni har ringt, smsat, skrivit och allt. Jag har inte berättat vad som har hänt men jag mår bra, jag är inte skadad eller något sånt. Allt har med mitt arbete och göra. Så ni kan vara lugna. När allt ordnat upp sig ska jag skriva exakt vad som har hänt.

Idag har jag fått njuta av solen, klumpen i magen försvann igår så nu njuter jag bara i fulla drag.
Tack alla söta!

Kommentarer
Postat av: sandra

åh..tack vännen..nu släppte den klumoen i magen..mina tankar har gått i banor från alla hemskeheter:(

2009-04-25 @ 10:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0