tack !

Tack till er som hört av er! Ni är till stor hjälp bara att jag vet att ni finns till där för mig! ♥

Dagen har varit ytterligare en helvetesdag. Evig väntan och massa telefonsamtal. Dessa tre dagar har varit de mesta helvetiska i hela mitt liv. Det har totalt vänt upp och ner på allt. Jag sover inget, jag äter inget och jag är aboslut inte glad längre. Kan väl helt enkelt lite drastiskt säga att mitt liv är helt upp och ner och det finns inte så mycket och leva för längre.

Jag hoppas på att detta kommer ordna sig till slut och att jag överlever kampen mot denna hemskhet! Du ska fan inte få vinna, aldrig att jag låter de hända!

Ska försöka sova lite nu, känns som man inte sovit på länge. Upp tidigt imon och fixa med en massa.
Sov gott
puss

Kommentarer
Postat av: sandra

åh om ja ändå kunde få krama om dig å göra så du fick känna dig glad vännen!

2009-04-23 @ 20:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0