überbra

Har haft ett par helt underbara dagar här i Kalmar. Det har varit bra väder, jobbat lite, varit ledig lite och allt har verkligen varit på topp. Idag började det dock regna men det friskade bara upp luften. Som jag skrev igår så grillade jag, jenkan, henke och göran igår första gången denna vår/sommar. det var så mysigt. Det kommer definitivt blir fler såndan kvällar framöver!
en dag kvar på jobbet sen åker jag hem till vetlanda över påsken. Ma och pa kommer och hämtar mig. Dom ville se hur min lägenhet har blivit. Måste städa och sånt kanske innan dom kommer. Och jag måste packa men är sååå omotiverad till och städa och packa! Vet inte vad jag ska ha med mig hem? Vardagskläder? festkläder?
tror en del av vetlandabrudarna ska hemåt också. Hoppas man kan träffa dom en liten snabbis.

Igår fick jag förfrågan ang en liten, eller ja liten och liten. En semester på 16 dagar snarare. Spanien i 16 dagar i sept. Det låter väl inte fel! Vet inte hur jag ska göra ang semestern i sommar. Kanske ska spara in det och åka i höst istället. Tänk 16 dagar i solen!! Gud jag blir helt till mig jag bara tänker på de!

Nej nu måste jag nog packa ner lite grejer så jag inte behöver göra de när familjen är här imon.
Puss
och glad påsk

Kommentarer
Postat av: sandra

åk t spanien..lovar att de säkert e mer sol å varmare där än å vad de blir i svergie..:)

2009-04-11 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0