spillror

hela ens liv kan vända på några timmar. det är precis vad mitt liv har gjort och jag mår skit numera. Jag försöker hålla modet uppe men just nu känns det mer som jag borde hoppa framför tåget och slås i splitror! Jag orkar inte med sånthär nu. varför ska det drabba mig o dig för? Nej, det är hemskt vad vi har blivit utsatta för, ingen människa ska få bli behandlad som vi blev. hoppas ni brinner i helvetet rent ut sagt. jag kommer då aldrig glömma vad ni gjorde mot oss!

vad ska jag göra åt detta nu då? är rädd men på samma gång vill jag sätta dit er. Ni ska fan inte få tro att ni har vunnit.


Kommentarer
Postat av: Madde

Men tjejen, vad är det som har hänt?? Klart du kommer att klara detta även att jag inte vet vad som har hänt, du är en stark person!!! Kramar

2009-04-22 @ 16:53:22
URL: http://misspingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0