grattis

Jag vet att jag har varit superdålig på och blogga på de senaste men jag får skylla på att jag har semester och vem vill då spendera tid framför burken? inte jag! Jag har iaf än så länge haft det riktigt bra på semestern. Har hunnit med det ena och det andra. Idag ska jag träffa mina twins på en fika. I veckan har jag även träffat mina pinglor, vi hade en heldag i eksjö och nässjö som slutade med bowling och stadshotellet i vetlanda. Vilken minnen vi började prata om. Vi har gjort en del galna grejer genom åren, vissa ska nog inte berättas medan andra minnen vet många om :P

Måste passa på och Gratulera en av mina bästa kompisar Madde! Hon och hennes prins förlovar sig idag. Tusen grattis till er och lycka till i framtiden :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Stort TACK vännen!!! Prinsen hälsar och tackar också ;)

2009-08-15 @ 18:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0