öland vs sthlm

idag har det varit gäster här hela dagen men nu smiter jag ännu en gång. Smet iväg innan in till stan och träffade mina twins för lite fika och skvaller. Kul o träffa er!

När jag kom hem var det nästa gäster som trillade in och jag kände nu att jag inte orkade med mer människor. Just nu känner jag för o sitta hemma hos henke&göran, i deras soffa, dricka vin o sjunga singstar. Hallå, ge mig en bil eller möjligen ett jetplan så jag kan åka ner dit istället. men jag tror jag får nöja mig med o va hemma, kolla på regn o deppa ihop. suck! ¨

hoppas på att det blir antigen öland eller sthlm på måndag. allt beror på tågpriserna. hade varit riktigt najs o åkt till sthlm, var ett tag sen jag var där nu så det skulle varit trevligt. men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0