semester!

hemma i skogarna igen och denna gången är jag nog här en vecka för jag har SEMESTER :D yäääy. gick på semester idag och det känns sååå bra! Även om jag är dundersjuk och så, så är det toppen. Träffade Jenkan idag för sista gången på ett halvår :( hon ska ju till kinaland och praktisera. Kommer sakna henne sjukt mycket, vi har ju hittat på massa galenheter på de sista. Vem ska jag nu hitta på hyss med? Önskar henne all lycka till iaf där borta!

helgen var superrolig, det var kräftskiva och hejdåfest på kattrumpan. Var sjukt gott med kräftor, räkor och massa annat gott. Drog hem till henke för en lite singstar sen vidare mot vallen. Vi hade så roligt hela kvällen, kvällen avslutades på Olgas sen med försök och översätta vad våra bordsgrannar sa. Kan ju meddela då att dom var kineser/japaner och det gick inte så bra för oss men jenny övade in sig minsann ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0