softa

idag var det torgdag i vetlanda. Åkte in med mamma och kollade lite men hittade inte så värst mycket. Hämtade ut mina skor som jag hade lämnat in. Mycket bra gjort!

jag tror nog inte jag är så teknisk av mig som jag tro ibland men måste iaf säga att skype är väldigt bra. Me like. fick både prata o se mitt hjärta idag. me like even more :)

mattias o pappa är ute på skjutbanan och skjuter ikväll och jag är ensam hemma. Såååå skönt :P har inte varit själv på snart två veckor. Det är lite annat och vara hemma.

nu ska jag sätta mig och kolla friidrotten och bara softa.
puss & kram

Kommentarer
Postat av: jenny

torsdag? det är vel endå onsdag idag? eller har jag missat ngt:)

vad är det du heter på skype btw? måste ju lägga till dig, så vi kan snacka i höst:)



kram

2009-08-19 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0