västervik

hemma från äventyret med familjen idag. Vi hamnade först i Ingatorp på nån möbelaffär, köpte oss spikmattan som jag såå gärna har velat köpa sen länge. Nu är det jag som ska lägga mig och bli bra i ryggen :D sen åkte vi vidare till Bullerbyn. Har inte varit där sen jag var barn, det är så mysigt, man tänker tillbaka när man var lite och kollade på filmerna. Hamnade till sist i Västervik. Där blev det lite strosande vid hamnen och en glass från donken. Åkte till Lager 157 också men hittade mig inget direkt. Bara ett par mysbyxor, två par linnen och några smycken. Men jag var så nöjd. Väl hemma blev det film, är så trött. Tanken var att jag antigen skulle till sthlm eller öland imon men jag tror inte det blir något av det. Biljetterna är lite lagom dyra för min smak. Blir att jag får vänta med allt sånt. Öland är kvar och så är även sthlm. Måste spara varenda peng.

ska hoppa i säng nu o sussa
Puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0