loong time

usch jag känner mig såååå out of space när man inte har internet. mycket har hänt det senaste också ju. Helgen som var, var ju bara fööör kanon. Förfest hemma hos jennie sen vidare till kåren. ack det var längesen man var där och längesen man hade så kul. Fick reda på både det ena och andra den kvällen.. hihi. Henke, mys o jag rockade loss som aldrig förr på kårens dansgolv :p
Har varit ledig i fyra dagar också vilket har gett resultat till att jag är färdig med mina julklappar..hör ni. Jag är färdig :D känns ju sådär lagom mycket jäkligt bra faktiskt :) var och tog mig en liten grisespruta innan idag också på lunchen så nu har man lite sådär lagom ont, eller öm i armen är man ju..

kvällen har spenderats på först friskis med my och gudarnas vad vi kämpade på. Vi är bara för duktiga ..
sen efter träning var det spel hos henke o göran.. haha, ibland är spel bara för roliga.. och nu har jag kommit hem till mys och satt mig framför burken medan mys o hans kompisar spelar wii för full hals på övervåningen :P
ska väl sova snart antar jag då jag börjar jobba kl sju imon.. wiiie elller inte!
godnatt och hoppas ni inte saknar mig allt för mycket :P
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0