snö

dagen har varit helt kanon. sovmorgon med mys sen stan med henke o göran. fika på baronen, julklappar sen hem till mig o fixa. jenkan ringde och hon kommer på fredag. najsness o träffa henne, var allt för längesen nu, sen blev det mario öch film hos H&G..
har fortfarande inte fixat mitt internet, och kommer säkert inte göra de innan jag åker hem heller. ska kolla upp lite sånt när jag är hemma hade jag tänkt. planer ang nyår har lagts upp på bordet också. ska käka på table 20 sen hem till H&G och fira tolvslaget. jobbar ju fram till två så det ska bli supermys.
Imon fyller kära mamma år, grattis lilla mamma. Skickade faktiskt iväg ett litet paket till henne, vet dock inte om det kommer fram i tid men har skickat det iaf.

och förrsten.. DET SUPERSNÖAR UTE!! nu är det verkligen december.. snart jul och snön har kommit ner till marken. sååå mys

två dagar kvar sen åker min mys hem till gbg.. böööh. kommer sakna honom i massor under julen ju. >tur att jag också åker hem till familjen. vi firar även ett halvår på torsdag, tiden går verkligen sååå fort men ack så jag tycker om honom. mer och mer för varje dag som går. sussie ♥ david

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0