2 dagar kvar

Det var ju idag det var fetisdagen.. Haha. Som sara och mickan sa till mig. Fet-tisdagen. hallå! sussie är lite bakom där minsann ;D Och självklart så åt jag ju semla då. Åkte till stan efter ha tvättat och mötte upp jenny där. Vi gick runt och bara kollade lite. Hon hade hittat lite böcker på bokrean som började idag. Semlan hittade vi på Nilssons cafe. Har börjat gilla de mer och mer nu, så mysigt och sitta där och bara snacka. Vi satt där lääänge och självklart kom vi in på Hultan. Nu var det intill bestämt, 99% bestämt att vi ska dit i sommar. Så emelie, happy? Vi började prata om kul det är och planerade hur vi skulle ta oss dit, vilka vi var och hur vi skulle bo, äta mat, gå på konserter. Myyyys! Vi kan nog låna mina föräldrars cirkustält också. Det är stort och bra o bo i och sen kunde jenkan låna bil som vi kunde åka med. Kanon!

nu håller jag på och packar ner allt jag ska ha med mig men är så velig så vet inte riktigt vad de blir. Klänning, skor, jeans, toppar, skjorta? Guuud jag vet inte vad som kommer följa med. Har ju bara ett handbagage och lägga ner alla grejer i så det är ju bra, för det får ju inte plats med allt iaf. Nej åter till packningen.
puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha det nu så kul i London och shoppa mycket!! Kramar

2009-02-25 @ 19:12:59
URL: http://misspingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0