förlåt!

still dead. I' m soooooo sorry. Jag vet att jag är världens sämsta på och blogga just nu men det är så grymt mycket hela tiden så jag hinner knappt slå på datan. Jobbar sover äter och så går de om igen. Jag har bott i min lägenhet i snart två veckor men tror ni jag har fått något gjort? nej de kan jag säga att jag absolut inte har. I helgen är jag ÄNTLIGEN ledig så då ska det fixas. Ska få upp allt, och ner med allt skräp i förrådet. Nu ska det bli snyggt. Kanske kan få över tvn som jag ska få låna också. sen ska det bli mysiga filmkvällar här.
Det är bara två veckor kvar till LONDON också. Längtar såååå!
nej nu är de till sängen igen.
godnatt
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0