kamera

Kanske sla försöka uppdatera lite vad som händer i mina lilla värld. Jag jobbar och jobbar. men nu har jag faktiskt varit ledig i snart fyra dagar. fyra underbara dagar som verkligen har behövts vara ledig. Jag har äntligen fått ordning på lägenheten. Har inte bestämt mig än hur allt ska vara men jag har iaf inte femton lådor ståendes mitt i rummet. Nu kan man iaf gå i rummet utan att slå sig på lådor och fastna i en massa plastpåsar. Ganska nöjd än så länge iaf.

helgen då tyskarna var här var väldigt intensiv. Det var sighseeing, fika, mer sightseeig, fest, sova. Men hade iaf roligt. Sen var det jobb igen, och helgen därpå, ja det var ju denna helgen var det alla hjärtans dag. Vilket jag tillbringade med att storstäda, köpa mig en kamera och äta tapas med H & G. Åkte även pulka i helgen. Har verkligen glömt hur kul de är och åka pulka men hade också glömt hur jobbigt det är och gå upp för branta backen. Åka ner på två röda och sen måste man gå upp igen.

Tvättar i stort sett allt jag äger idag. var på stan innan med S, vi skulle ha gått på promenad men slutade med att vi satte oss på Nilssons cafe och åt semla. eller jag gjorde det iaf. S åt en kanelbulle. Hehe. Bästa inköpet idag var sulorna på maxi. Haha. där stod vi och provade sulor till våra skor. Vi måste ju ha de bekvämt då vi ska traska runt överallt i London . Nästa vecka på torsdag vid denna tiden kommer vi vara i göteborg påväg mot London. Ska bli såååå roligt. Har nog inte haft tid och tänka på hur kul de ska bli, det är först nu jag känner att det ska bli SÅ SKOJ!

Just de ja, som jag skrev så inhandlade jag en kamera i lördags. Sussie is whole again! har redan tagit en massa kort. Ska lägga upp kort på lägenheten också hade jag tänkt. har gått runt här och tagit kort nu. Men först måste jag ner till tvättstugan och hämta tvätten sen kommer bilderna.

Ja men nu har jag väl varit lite duktig på och skriva. Have been sooooo much to do, so SORRY!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0