låt mig sova!

att man aldrig kan få sova i fred när man äntligen är ledig. vad fan är det med mitt jobb? varje gång jag är ledig, och då är det inte ofta jag är det så ringer dom alltid klockan åtta och vill att jag ska jobba. Som jag inte jobbar tillräckligt eller?! Nej nån måtta får det allt vara. Vanliga människor jobbar mån-fre eller iaf fem dagar i veckan men det gör inte jag. Nu har jag jobbat sex dagar och det räckte för mig. Jag har annat för mig idag. Tvätten ligger där nere och rullar runt, sen måste mina golv dammsugas och tvättas. Sen ska jag försöka hinna med o åka ner till stan, handla lite grejer. Måste packa alla grejer som ska med till London också. Yäääy. åker på tordag och det är bara två dagar kvar. har nog inte riktigt hunnit tänka på de så mycket egentligen men ska bli kalaskul.
Idag är det ju fetisdagen också och då ska man ju äta semlor., eller nej var det igår? nu blir jag ju osäker?! haha iaf så kanske någon som har lust och komma över ikväll o äta en liten semla tro? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0