LONDON

na jag vet att jag verkligen inte borde blogga nar jag ar pa min semester men dethar maste jag dela med mig. Vi hade lagt oss igar kvall och efter ett tag borjar nagra i rummet skratta och vi tanker att dom har nog bara kul at nan grej. Kanske ska sga att vi bor 9 st i ett och samma rum, man ar tvo och tva som delar sang. Men sen efter dethar skrattet hor vi att en sang borjar gunga och med gunga menar jag mer sexgunga. Da inser vi att det ar nagon i rummet som har sex. Och dom slutar inte heller efter att nagon har tant lampan i taket och rusat genom rummet ganska sa argt. Men iaf efter mycket lyssnade pa ett par som har sex sa slutar dom. Tack och lov. Men inte nog med detta sa kommer killen ner som bor pa overslafen, som precis har haft sex och fragar den arga tjejen> how are you doin?! han va rhelt knapp. Sen somnar vi om och efter nagon timme vaknar jag upp livradd for en kille skriker, och nu menar jag skriker. NO NO NO, och nat mer pa franska. Da drommer han men vi andra tror mer pa att han har blivit mordad eller nat sant. Jag somnar iaf om efter ett tag men det gor da inte sissy. Hon ar ganska sa uppskarrad och borjar hallunicera om att en annan kille i vart rum som vi kallar laderlappen star vid var sang och flasar. haha, what a night!

Idag har vi besokt harrods, akt runt i en sightseeingbuss. tyvarr var det sa jaaaakla kallt men vi hann med och se en massa. Igar var vi och shoppade loss. Var som ullared. Me like!
nu ska jag till rummet, utgang blir det inte, vi ar alldelse for slut for sant.
hoppas allt ar bra med er hemma i sverige, igar hade vi toppppenvader i london!
vi ses pa onsdag igen
puss

Kommentarer
Postat av: My

Jaa :) vi har nog funderat på Alcudia :) Det ligger ju på Mallorca, men är fiiiiiint :) Hur är det med dig då? =)

2009-03-09 @ 09:54:43
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0