partygris och perkulator

Wiiiiie, ibland tycker jag om o blogga. För nu hittade jag inlägget som jag trodde försvann igår. Så nu ska ni få läsa vad jag påbörjade skriva



efter lite stress igår kom fram till henke o göran. lisa var redan där. Jag var ju tvungen och springa in på maxi och handla lite groggvirke. Sen var det melodifestivalen för hela slanten men dock blev jag lite besviken på alla. fast måste ju erkänna också att EMD var ju faktiskt rätt bra och förlåt mig gudarna att jag skriver dehär men såå snygga också. tror jag blivit fjorton igen ;D  sen blev det singstar. Martin ska akta sig för sussie nu för hon har övat på Posion!! inte en gång, massa gånger. så bäst att du aktar dig, för jag ska vinna över dig nästa gång vi ses :D mohaha!
efter singstar blev det mariokart. Lisa skaffade sig en partygris att spela med. en rosa partygris. Och jenny skaffade sig en perkulator. eller ja hon menade ju en permobil men hon sa perkulator. vissa kan ju se likheterna men inte jag.
Drog oss mot palace. Roligare har man haft och tråkigare så var en bra kväll helt enkelt.
När vi gick hem sen fick Mr Frank nåt snedsteg och puttade in mig i en snöig stor buske och innan jag hann möta denna fina stora snöiga buske hann jag med o trampa i decimeterhög snö i mina pumps. Nice! inte! Sen slutar det inte här utan han ska bära mig och då åker vi omkull och ligger där mitt i gatan. haha. Galen den mannen men lika älskvärd för de :D
När jag kom hem efter en stormig cykeltur såg jag ut som hej kom och hjälp mig. Mitt hår som var platt i början av kvällen var nu krulligt igen och blöt som jag hade duschat. Gick och la mig illa kvickt o somnade minst lika snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0