tvmannen

fy vilken hemskt seg dag på jobbet. Jobbade extra dessutom. Var modetjej idag istället för mediatjejen ;D Fick t.o.m kommentaren av en kille, (som jag iofs känner): Jobbar du jämt eller? Haha, ja då kändes det att man är på jobbet jämt. Ska inte klaga men ibland blir man nog sugen på o plugga igen. Äsch jag vet inte. Svammel!
Ska iväg till puven snart, borde ha åkt nu men ska inte käka där så varför sitta där och frysa. Ska fixa håret lite innan jag åker sen får de bli en cykeltur i kylan.

Berättade för henke om mannen som plingade på dörren igår. Direkt sa han, Ja men de måste vara radiotjänst. det hade jag inte en tanke på men det var säkert så. Ska dom kolla upp om man har tv o betalar avgiften. Har ni inget annat för er klockan nio på kvällen än och skrämma upp stackars ensamma tjejer som tror att det är nåt pervo som står och plingar på ens dörr. Skicka ett brev som alla andra gör för tusan.

Jobbar hela helgen nu, men det blir väl till och fixa torget. Bokrean börjar på tisdag. Klockan sju på morgonen slår dörrarna upp, då får ni vara på Åhlens och köpa massa böcker. undra om det kommer vara någon där klockan sju?! möjligen om man går hem från/till jobbet vid den tiden annars skulle jag då aldrig ta mig ur sängen vid sex för och gå på bokrea. haha!

Kommentarer
Postat av: My

Jag har suttit vakt nere på skönhet ett par gånger vid bokrea starten! SNACKA om drygt :P

2009-02-22 @ 22:57:57
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0