har du ingen spegel eller?

det var en vanlig dag på jobbet men sen fick jag ju min pubburgare på puben. henke, lisa, eric o ulla var med o käkade. Vi fick vänta i 1½ timma. Gissa om vi var hungriga när maten kom. Var väldigt trevligt och träffa alla igen. eller alla, eric o ulla träffar man ju inte så ofta. Roligast under kvällen var när vi pratade om adoptioner, då både lisa och jag är adopterade. Eric, henke och jag diskuterade om hur man som adopterad tänker om sig själv. eric frågade då mig om jag någonsin hade tänkt på när jag var liten om jag hade tyckt att jag var annorlunda, och med annorlunda menade han ju mitt asiatiska utseende. Och då svarade jag att jag aldrig hade tänkt på det när jag var liten. Då kläcker henke ur sig: Meeen, hade du inte speglar hemma när du var liten eller?
Kanske låter hemskt såhär men jag tar verkligen inte illa upp så det slutar med att jag, henke och eric sitter och skrattar så vi inte vet vart vi ska ta vägen. Jag fåt ont i magen, kan varken kolla på eric eller henke. efter tio minuters skrattande frågar lisa vad som var så kul. Då har jag nästan slutat andas pga att skrattande.
efter puben bar det av hemåt även om det var lite lockande och gå ut men det får vänta lite med det. Så cyklade hem, i minusgrader. det var sååå otroligt kallt igårkväll


Jaha här sitter man och bloggar så ringer de på dörren. trodde först de var några andra men sen kollar jag ut genom kikhålet och där står de en gubbe. vet inte vad de är med mig o gubbar som plingar på dörren. Iaf så öppnade jag INTE. Hallå, vem fan ringer på en torsdagkväll klockan nio?!?!?! Inte är de så vaktmästaren eller Jehovas. Han plingade flera gånger men icke tänkte jag öppna. men det gjorde grannen över mig, eller dom är två och en hund . han stod där jättelänge och har inte en aning om vad han pratade om. Nästan så man vill gå upp till grannarna och fråga vad han ville. Han kanske var värsta snälla mannen eller så var han värsta äckelmannen. Ja helt enkelt så vet jag inte de.

Nej nu ska jag kolla tv.
Datum för inflyttningsfest är bestämt också. Let me know if you wanna come.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trivs du i nya lägenheten? :)

2009-02-22 @ 23:01:37
Postat av: My

Trivs du i nya lägenheten? :)

2009-02-22 @ 23:02:03
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0