back

åter i kalmar igen. VIlken chock när man kommer till kalmar, det är massa snö och nu menar jag massa. Hade hört från annat håll att de var snö i kalmar men såhär mycket. Ja det är inte illa för och vara kalmar minsann.
Tågresan ner var lika givande som vanligt, eller denna gången blev jag uppraggad av killen som satt bredvid mig och hade med sig sina två döttrar. Hm, är det jag som tycker om äldre män? nej de var de väl då inte. Haha.
Blev en storhandling på maxi, så nu är kylskåpet fullt igen. Imon är det jobb igen. Ser inte riktigt fram emot det tyvärr även att man varit ledig rätt så länge nu.
Har varit full rulle när man varit hemma, släkt hit och dit. Så nu är det skönt och bara ta de lugnt.
Pratade med sissy innan om nyår och vad som hände. Haha
Vi var ju hos henke och göran, åt god mat och sjöng singstar. Alltid lika lyckat. Hade iaf en toppenkväll med dom bästa.
Verkar som det blir fest i helgen trots allt, jag som skulle vara hemma och kurera mig. VIlket jag verkligen borde göra också men fick höra på andra vägar att mister Giljam skulle komma på besök och sen drar han ju till skåneland för och plugga så litet hejdå kalas ska vi väl kunna ordna.
Nej nu ska jag sova, har inte riktigt fått den sömn jag behövt dom senaste dagarna.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0