beiga klackskor

Gårdagens fest blev som vanligt mycket lyckad. Helt galet som alltid och denna gången kom lilla vattenpipan fram också. Vi gick till palace och där var det ju massa folk. En del känningar också. Haha. Sussie lyckades få dit tre av tre möjliga. Ojdå! Meningen var att vi skulle ha efterfest så jag skulle slippa gå och lägga mig då jag skulle med ett tåg till växjö klockan sju. Men så blev det inte riktig, somnar raklång på sängen halv fem med Jesper sittandes på mitt golv, sökandes på youtube. Sen vet jag inte alls när han gick hem. Vaknade halv sex igen och då var det till och försöka få lite liv i mig igen. Jäkligt svårt måste jag säga. Men det gick. Åkte tåg till växjö halvt spyende, upphämtad av Kj på stationen sen åkte vi till ut campus och hämtade upp bruttorna emelie och emelie. Efter lite svordomar åt Kj.s GPS och letande i en kartbok för europa så hittade vi till Jönköping. Vi skulle ju hälsa på Madde. Där var det fika när vi kom fram sen drog vi till A6 och ikea. Shoppande blev det nog lite för oss alla. Åkte hem trötta och slitna igen till Maddes lägenhet och började göra lite mat. Supergod mat! Men det bästa var sen när vi började kolla på bilder, gamla bilder. Haha, vi skrattade så vi höll på och dö av vissa kort. speciellt ett kort på mig när jag har på mig jeans, vita strumpor och på det beiga slipin klackskor. haha Tack för en underbart rolig dag tjejer! ♥
istället för att åka tilbaka till kalmar åkte jag hem till mamma och pappa. Lite suprise blev det när jag ringde hem och frågade mamma vad hon gjorde samtidigt som jag plingade på dörren. gissa om hon blev förvånad när det var jag som stod där i dörren. Ska åka tillbaka imon igen men en lite snabbvist har ju ingen dött av.
Nu ska jag sova, det känns som det behövs!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo, visst glömde jag väl kameran. Lite klantigt var det nog ja eftersom jag tänkte precis innan jag gick ut ur bilen att jag inte skulle glömma den :P Gissar på att din familj blev väldigt glada när du dök upp hemma :) Önskar att jag hade gjort detsamma för det kändes ruggigt konstigt att vara i Vetlanda men inte stanna och hälsa på mamma och pappa. Får nog bli en liten resa hem snart gissar jag på.



Tack själv för en rolig men jävlig dag :) Och du får hälsa Birgitta tillbaka och ja hela familjen också för den delen. Kram

2009-01-25 @ 23:33:02
URL: http://emelej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0