bio

igår efter jobbet var jag och sissy och käkade på zorbas sen handlade vi på tokiga ture. Tokiga ture är då en godisaffär men maaaaassor av lösodis. tror jag blev fem igen och ville ha allt som fanns där inne även om jag inte tyckte om allt. Sen gick vi på bio, changeling. En film som verkligen var värd att se. Skrev ju att den handlade om en kvinna som vars son försvinner och tillbaka kommer en annan pojk som inte är hennes son men polisen vägrar inse att dom gett henne fel pojk bara för att dom inte ska hamna i trubbel. Den höll på i 2½ timma men ack så bra den var. Satt och grät som en liten bebis, satt på helspänn så när vi gick därifrån hade man ont i hela kroppen. Men gå och se den! verkligen ett tips.

Idag är det lördag och jag är pigg, har hunnit med och duscha och fixa. Och för er som kanske inte känner mig så väl så kan jag säga att jag ääääälskar och sova länge. Med länge menar jag nu då till tolv kanske om inte längre ;) men ska gå på stan med jenkan och henke sen. Måste hitta mig nåt till ikväll. Ikväll är ju min lilla "utflyttningsfest". Har ju ändrat mig totalt ang vad det gäller klänning. I'm the rocky onw now!  men ska bara hitta nåt först för och bli lite rockig :P haha.
Ska käka lite frulle sen ska jag ringa jenkan och se om hon vaknat till liv.
Hoppas ni får en trevlig helg! (det ska iaf jag ha :D)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0