handbollen

Singstar är bara för jäklans roligt. efter jobbet igår åkte jag och jenkan till HG och sjöng singstar och spelade spel. Jag får väl då säga att jag ska hålla mig till singstar och dansband. haha Mycket trevligt och det blev mycket sent också. Jag hade ju turen och börja vid 11 idag medan henke skulle börja vid 8. hähä.
Men tror ni jag fick sova? nej, vid 8 ringer jouren från åhlens och frågar efter sissy. Hallå, ring inte mig. Svarar hon inte så kan väl inte jag göra så mycket. Men som tur var somnade jag om en timme sen begav jag mig till jobbet. Men innan jag hann åka iväg ringde jouren igen och denna gång för att bara tala om att jag skulle vara på skönhetsavdelningen idag. Nödvändigt, neej! Vilket som så var jag på skönhet idag och man känner sig lite finare när man står där och tar betalt för smink istället för en blomkruka. Haha.

Bestämde också att det blir en fullspäckad helg för min del. "middag" hos jenkan imon, jobb och utgång på lördag och söndag blir det en tripp till jönköping via växjö. Ska hälsa på Madde. Men måste åka till växjö först för att få skjuts till jönköping och jag måste åka redan vid 7 från kalmar. Men vad gör de, jag får sova i bilen. Sen har jag kommit på en idé, jag ska åka hem till mor o far och hälsa på lite också men det är lite av en hemlis. Hade tänkt att ingen ska få veta något och plötsligt är det jag som ringer på dörren. Hähä. visst är jag finurlig :D

Sitter och kollar på handbollen nu. Jäääääkla kroatien. Det har ju gått så bra för sverige innan. Kroaterna är ju på hemmaplan och dom har ju väääääärsta hemmaklacken så jag vet inte vad. ge sverige lite stör ffs!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0