party

igår hade jag utflyttningsfest för mig själv, flyttar iofs inte förrän om två veckor men jag jobbar alla dom andra helgerna så de fick bli denna helgen och jiiizes va kul vi hade. Kvällen var helt perfekt, maaaaassa kort togs och dom är helt underbara. Lika underbara som personerna på korten. Sen gick vi till Palace och där var de lika kul. Råkade visst flirta lite med en av bartenderna, eller det var faktiskt han som började. Slutade med att han sa till mig och inte vara så hot och kastade en isbit på mig. haha. Roligaste ever!
Gick hem vid två, lite hungrig och mycket sömnig. Somnade ganska snabbt efter vår lilla efterfest som bestod av mig sissy och jenkan. hehe. Sov nog till klockan var två idag, var evigheter sen jag sov så länge. Men ack så underbart det var. Käkade på victoria och sen hem. Började få lite panik på hur vår lägenhet såg ut så började städa en sådär halv elva på kvällen. När vi var färdiga kom vår creepy granne igen och ringde på dörren och denhär gången öppnade han brevinkastet också. Vi blev så rädda så sissy skrek: va fan vill du`??? då frågade han om vår lägenhet också skulle städas imon. Dom hade fått en lapp av vaktmästaren att deras lägenhet skulle städas och bonas imon och dom fick inte vara där mellan sju och fyra. Vi sa att vi kunde städa själva och då frågade han om vi inte ville komma ut och lyssna på 70/80talsmusik, dricka bärs och röka cigg med honom klockan elva en söndagkväll?! eeeh, nej jag tror väl inte det. Han var så skum så vi ska kolla upp med hyresvärden vad det där är för en typ.
Nu ska jag sova, imon ska jag packa massa kläder och få ordning på de hela för på tisdag ska det komma en kille och kolla på lägenheten så då är det bäst att det kanske är lite städat när han ska kolla in den.
sov gott
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0