shopping eller inte

ännu en dag ledig och det är så himla skönt och vara ledig i mellan åt. Blev lite ytterligare packning men man har så himla mycket så man vet ju inte vart man ska börja. men ringde fucking akassan idag också och jag hatar dom verkligen. Bajs grej och behövs ringa. sen gick jag mot stan, har nog varit i varenda klädesbutik i hela kalmar men de enda jag hittade var ett linne och två par örhängen. Jag har ju ändrat mig totalt ang klänning. Helgens outfit kommer bestå av jeans och ett linne. Kan vara skönt och inte behöva piffa upp sig ända upp till hårfästet från tårna. Gick på stan i flera timmar, sen blev det lunch med hanky och malin. Jag tror att alla äldre kvinnor, dvs tanter idag har pms eller nåt. Gringiga kunder, spydiga telefonister och ja gud vet allt.
var hos frissan nyss men dock hade jag nog kunnat klippa min lugg dessto mer men orka hålla på och klaga för 35 kr. haha, mer kostade de inte mig och klippa luggen. dessutom precis innan jag skulle gå så började jag tveka till och klippa luggen så det kanske var ett tecken på att jag inte ville klippa den. Den får växa lite till så får vi se vad som händer med de hela.
Bokade precis biobiljetter tills på fre, ska gå på changeling med angelina Jolie. Handlar om en ensamstående mamma som vars son försvinner och kommer tillbaka efter en månad men det är inte samma son som innan. gooooosbumps! Har inte varit på bio på länge nu, sist var nog SATC skulle jag tro. Vilket var en väldigt lyckad film! Looove to the girls.
Ska fixa lite käk, får nog bli lite lätt soppa och en macka. sen ska jag gosa ner mig och kolla på tv, får inte missa Lars wnnerbäck på tv ikväll klockan nio var det va? oj, redan glömt. Måste kollas upp.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt med lediga dagar!!. Va skönt att den har rättat till sig min blogg. Blev knäpp på den!. Ha en fortsatt bra kväll. Blir Winnerbäck för min del ikväll med! Kramar

2009-01-14 @ 18:49:00
URL: http://misspingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0