sommarnöjen

Så då var det bestämt, Magnus heter han som ska flytta in i min lägenhet, han var här i eftermiddags och kollade. Både sissy och jag kände att han var perfekt så fort han kom in genom dörren. Supertrevlig plus att han var söt. haha. Han kollade lägenheten och vi pratade om en massa strunt men efter 20 min så gick han. Bakade lite innan idag också, eller gjorde väldigt lätta cornflakeskakor, mumma säger jag. farligt för tänderna, man kan tro att det enbart är socker i kakorna men kan ni tänka så är det faktiskt fibercornflakes i dom. Alltid nåt eller hur. Sen blev det en makaronilåda till mat, har inte gjort det innan men det blev också lyckat så nu man har mat till jobbet. det är ju så tråkigt och behöva springa ut på lunchen och inte veta vad man ska äta. so good och ha mat med sig. Fick höra av henke att vi hade en praktikant på jobbet också. Undra vem denna lilla flicka är? hm,  får ju träffa henne imon.

The killers ska komma till hultan fick jag reda på idag. Och jag vill nog dit. emelie frågade mig innan om jag ville dit och jo jag tror nog minsann jag vill de. Jag missade ju de förra året så kan ju inte göra det detta år. Sen har jag ju mina planer på och dra utomlands en vecka också. Ska vi säga såhär att vi drar på stort i år brudar?! Hultan och en utlandssemester. Visst skulle det vara helt underbart. Ni som pluggar häcken av er nästan hela året kan väl behöva lite kul o semester på sommaren. Funderar ni på utomlands funderar sussie på hultan! soool OCH festival det kan ju faktiskt inte bli bättre
puss


Kommentarer
Postat av: ems

the killers? äh skit. jag och en killkompis ska dit och se sonic syndicate!!!!!!!!!1 :D

2009-01-20 @ 20:53:14
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0